luni, 4 februarie 2013

O bere rece, va rog!

In newsletter-ul primit astazi de la Mujo am vazut o chestie foarte tare, o masa de lemn cu spatii integrate, pentru tinut berea la rece, la gheata. Ideea nu stiu cui ii apartine, in articol scrie ca nu este de cumparat, ci si-au construit-o unii pentru ei. Oricum, foarte ingenioasa ideea. Sa ai in gradina, intr-un spatiu cu ceva umbra (un foisor, de ex.), o astfel de masa cred ca poate fi visul oricarui barbat. Cel putin al meu barbat cu siguranta ar fi in delir daca i-as face un asa cadou :). Mie evident ca mi-ar placea cu o jardiniera in mijloc in loc de frigiderul pentru bere, cu flori sau plante verzi, dar sigur mi-ar zice ca nu-i vede rostul :)


Later edit: Am primit si linkul care va duce spre proiectul original. Cine stie?! Poate vrea cineva sa il si puna in practica :)

2 comentarii:

  1. poate ii faci o surpriza....:)))

    http://www.domesticated-engineer.com/1/post/2012/09/diy-patio-table-with-built-in-beerwine-coolers.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ha :))) multumesc pt link! cine stie?! poate intr-o buna zi... :)

      Ștergere