marți, 2 aprilie 2013

Bioderma Node Fluid

Spalatul parului nu este una dintre pasiunile mele. Ba uneori devine chiar o corvoada... Il spal la fiecare doua zile si incerc sa il tin mai scurt, pentru a-l putea usca si aranja cu usurinta. Din pacate nu imi prea reuseste... Pentru a-mi usura suferinta, am tot cautat si testat o multime de sampoane care promiteau mult si imi dadeau speranta sa il tina fresh macar trei zile, sau macar sa ma scape de senzatia de disconfort...

Asa am ajuns la Bioderma Node Fluid. Cand l-am cumparat nu mi-am dat seama ca e chiar atat de... fluid. Parca ar fi apa. Cand am realizat asta, m-am gandit ca o sa-l termin mega rapid, desi are 400 ml. Ei, asta nu s-a intamplat... inca :), fiindca la aproape doua saptamani, abia daca se vede ca s-a consumat din el. Si am aplicat cate doua samponari la fiecare spalare. Nici nu a costat mult, 32,50 RON, dar asta mai mult fiindca l-am luat de la Farmacia Tei. Inca nu inteleg de ce, nici nu ma interesesaza de fapt, dar aici cosmeticele sunt cu mult mai ieftine decat in alte parti.



Din indicatiile trecute pe ambalaj, este un sampon non-detergent, pentru toate tipurile de par, care respecta echilibrul parului si scalpului si ofera stralucire si suplete parului.

Ce imi place la acest sampon este ca este intr-adevar bland. Nu face multa spuma, aproape deloc, dar curata foarte bine si lasa parul lejer si matasos, ceea ce este un plus, mai ales pentru ca de regula nu folosesc balsam.

Sunt foarte curioasa sa incerc si Bioderma Node G, care este un sampon purifiant, pentru parul gras, si care regleaza secretia de sebum, prevenind ingrasarea parului si a scalpului. In general, nu agreez sampoanele speciale pentru par gras, deoarece imi par putin cam agresive, dar acesta promite a curata delicat si a limita iritatiile. Si fiind de asemenea non-detergent, sper sa si fie asa :)

2 comentarii:

  1. Am utilizat si eu Bioderma Node G . L-am achizitionat de la http://www.remedii-online.ro/products/node-g-400-ml si sunt foarte multumita de acest produs.

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate produsele de la Bioderma sunt bune . Eu am mai laut de la Remedii si produse de la Weleda. Le recomand!

    RăspundețiȘtergere