miercuri, 6 februarie 2013

La pomul laudat sa nu te duci cu sacul...

De cand am aflat de deschiderea noului Mega Image Concept Store am fost extrem de nerabdatoare sa-i calc pragul. Consultasem si catalogul, lista de cumparaturi era deja facuta, astfel incat duminica la pranz ne-am luat inima in dinti si am purces la drum. Toate bune si frumoase, afara era o veritabila zi de primavara, asa ca am profitat de ocazie si am facut o plimbare.

Prima impresie… multa lume! Aflasem de la citiva amici care fusesera in zilele anterioare ca este aglomerat, dar parca nu ne asteptam sa fie chiar asa. Erau foarte multi oameni, mai tineri sau mai in varsta, multi dintre ei probabil iesiti de la slujba de la biserica (judecand dupa ora si outfit-ul festiv), care cautau chilipiruri cu mare indarjire. A doua impresie… standuri inghesuite, muuuuult prea inghesuite. Combinatia intre cele doua: naucitoare! Sa te feresti de oamenii care vor sa vada ceva exact acolo unde te afli tu. Sunt in stare sa te darame in atingerea obiectivelor lor marete. Fara nici macar un pardon.

Din pacate, nu am gasit mai nimic din ce imi propusesem sa testez (cartofi violeti, mangostan etc.), dar nici nu pot spune cu certitudine ca nu aveau. Au fost cateva standuri la care pur si simplu nu aveai acces din cauza oamenilor care stateau la cozi. Da, erau o gramada de cozi, si eu am fost suficient de „desteapta” cat sa ma asez si eu la una :). Am luat totusi cel mai proaspat pastrav din ultimul timp (desi oferta de aici nu se compara nici pe departe cu cea de la Metro), sushi (asta imi lipseste la MI-ul unde imi fac eu cumparaturile – e bun si la un pret pe care sa ti-l permiti), cateva chestii pe care le-as fi luat de la orice alt MI si o tona de inghetata, care pe mine m-a lasat cam rece :), dar lui R i-a placut. Mai aveau o gramada de branzeturi si rosii care aratau tare bine, dar pe acestea le voi testa cu alta ocazie. Din pacate, salatele din gradina ursului, desi erau variate ca sortiment, erau cam ofilite. Si asta desi pe toate banner-ele din zona MI ne invita la o calitate cum nu am mai intalnit…

Ah, si ce mi-a mai placut este ca au un stand cu vinuri foarte fain, cu felurite vinuri bune si chiar foarte bune, si un sommelier foarte amabil. Dar ma intreb cat va rezista acesta acolo. In afara de noi, cat ne-am plimbat pe acolo, nu am vazut pe nimeni sa il intrebe ceva…

Oricum, din cate ma inteles, acest Concept Store se deosebeste foarte putin de MI-ul din Jolie Ville. Am fost si eu o data acolo, dar nu imi aduc aminte exact cum este structurat. Nu au peste proaspat, dar doar fiindca nu a fost cerere (au avut un stand pentru o scurta perioada de timp). Asadar, nu ar fi chiar asa o noutate. Dar fata de MI-urile de cartier este mult mai ok si sincer m-as mai duce, dar doar dupa ce va mai scadea euforia oamenilor. Nu ma incumet sa mai intru intr-o asa mare aglomeratie mult prea curand.

In concluzie, la pomul laudat sa nu te duci cu sacul, dar n-ar fi rau sa ai la tine macar o traistuta :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu