duminică, 24 februarie 2013

Bucataria ca o joaca... Homemade bread

Nu este pentru prima data cand fac paine. Dar am facut acum atat de mult timp, ca parca nici nu as fi facut vreodata :) Chiar si asa, imi aduc perfect aminte ca a fost proaspata pe moment, dar a doua zi puteai sparge lejer capul oricui cu ea. Am mai facut o data si chifle pentru plijeskavica, chiar bune, dar parca nici astea nu se pun... :)

In fine, dupa ce m-am uitat pe zeci de retete, am ales-o pe cea mai simpla dintre cele ale caror ingrediente le aveam in casa. Chiar si asa, am realizat ca am doar jumatate din cantitatea de faina necesara, dar daca era sa ratez painea, macar era mai putina de aruncat :). Asa ca mi-am suflecat manecile si am purces la treaba.

Nu vreau sa insist asupra retetei. Este luata de pe blogul Edith's Kitchen si mai bine las link-ul. Cert este ca am avut ceva emotii, dar, desi nu consider ca mi-a iesit perfecta, este foarte buna. Intentionam sa o dau cu putin galbenus pe deasupra sau cu apa si sa presar susan sau mac, dar am uitat :). Iar tava am tapetat-o cu gris, fiindca faina, evident, nu mai aveam. Una peste alta, rezultatul este multumitor, asa ca sunt extrem de happy. Si cel mai important... este foarte buna si a doua zi!



Asadar, am mancat-o cu maxima placere si... o delicioasa zacusca de ciuperci facuta de mama mea :)


In concluzie, sunt hotarata sa mai fac cel putin inca o paine luna aceasta. Da, da. Stiu ca azi suntem in 24 februarie :). Am si ochit una deja, tot de pe blogul lui Edith, care nu necesita dospire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu