marți, 12 februarie 2013

In love with shoes... Mono Shoes

Vinerea trecuta, asa, mai pe la pranz, cand te uiti la ceas si te rogi sa vina odata weekeend-ul, m-a trecut un gand... oare ce pantofi au mai scos cei de la Mono Shoes?! Nu ma mai uitasem de mult pe pagina lor de FB, asa ca da-i cu search-ul :) Astfel am aflat de noua lor pagina si de concursul care era pe ultima suta de metri. Repede cu "laicu", ca pantofii lor nu-s deloc de lepadat. Sperantele insa nu erau mari. Asa ca am si uitat. Dar seara, ce sa vezi?! Citesc si nu-mi vine a crede... "Simona Florentina Pruteanu, esti pe receptie :)? Pentru ca un robotzel mic-mic a decis ca tu esti castigatoarea concursului nostru din februarie :). Felicitari!". Meeeeee? Really me? Yes, baby! It's me, it's me :) R in tot acest timp se uita la mine si radea cu pofta. Eu topaiam :) Din ce am avut o saptamana tare aiurea, totul s-a sters cu o pereche de pantofi! Mi-am ales cei mai frumosi pantofi ever. Bleumarin cu putin de auriu. What a beautiful combination :) De abia astept sa-i port. Asa poate vine si primavara mai repede...


2 comentarii: