joi, 21 februarie 2013

An nou, dorinte vechi

Anul 2013 a venit cu noi dorinte si cu noi kilograme :) Nu stiu cum se face, dar magia sarbatorilor vine intotdeauna cu magia sarmalelor, a gustoaselor fripturi si a delicioaselor prajituri.

Asa ca nu e de mirare ca vin si ele, kilogramele :) De care trebuie sa si scapam cumva…

Tinand cont ca suntem aprope la sfarsitul lunii februarie, mi-a luat ceva timp sa imi fac o strategie :). Si desi mi-am asumat acum ceva timp ca nu voi mai fi vreodata vreo silfida, si nici nu imi mai doresc, stima de sine cere totusi mai putine kilograme :)

Sport am tot vrut eu sa fac de cand ma stiu. Am cochetat de cateva ori cu sala, am mai si alergat prin parc, mi-a placut, dar toate incercarile mele au inceput cu mare avant si au esuat lamentabil in scurt timp. Lene, caldura mare, lipsa de timp etc.

Asa ca, de data aceasta sper sa ma tina putin mai mult :) Am inceput sa fac 10 minute de exercitii in fiecare dimineata, plus 30 de minute de mers alert. Pe strada :), pentru ca pe o banda, inchisa intr-o sala, m-as plictisi teribil.

Mai trebuie doar sa renunt la o parte de mancare, parte care se dovedeste a fi cea mai grea… Nu e usor in ziua de azi sa fii gurmand :)

Asadar, urati-mi succes! Anul acesta mutam muntii! Din nou :)

4 comentarii:

  1. Multa bafta.Vei reusi cu siguranta.
    Iti tin pumnii.
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Iris! totul este ca dupa ce reusesc sa nu o mai iau razna din nou :) te pup

      Ștergere
  2. Si eu am inceput anul cu acelasi obiectiv si in ianuarie chiar m-am tinut de treaba, dar a venit februarie cu targuri de martisor si s-a dus pe apa sambetei tot. De lasat nu ma las, doar sa treaca si ultimul targ si ma intorc la treaba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mult succes, Andreea! am un feeling ca tu esti mult mai hotarata decat mine in tot ceea ce faci :)

      Ștergere