sâmbătă, 16 februarie 2013

Bucataria ca o joaca... In rolul principal... porumbul :)

De ceva timp, R imi tot cere mancare cu porumb. Domnului ii este pofta de porumb! Hm, curios. Intotdeauna am crezut ca uraste porumbul. Curat, ciudata situatie :) 

Am inceput timid cu o garnitura banala constand intr-un amestec din mazare, morcovi si porumb, sotat in ulei de masline, dupa care am continuat cu o "supa" de porumb. Am pus supa intre ghilimele, deoarece se vroia a fi o salata de ton cu porumb, salata verde si maioneza. Dar am avut surpriza ca, dupa ce am adaugat salata verde (spalata si foarte bine uscata) la amestecul de ton, porumb si maioneza, toata compozitia sa se transforme intr-o supa nu tocmai aratoasa. Nici gustul nu m-a prea incantat, caci salata era oarecum amaruie, asa ca de abia asteptam momentul revansei. 

Momentul revansei a fost astazi si a fost deliciooooos. De data aceasta chiar a iesit o salata :) Salata de ton cu porumb, castraveti murati si maioneza homemade! Si totul in aproximativ 15 minute! Oh, ador mancarurile delicioase, dar mai ales cele delicioase si rapid de facut :)

Ingrediente:
- 1 conserva ton bucati;
- 1 conserva porumb;
- 3 castraveti murati;
- maioneza;
- sare.

Porumbul se pune la scurs. Intre timp se taie castravetii felii subtiri (am preferat din cei murati in apa cu sare) si se prepara maioneza. 


Intr-un vas incapator se amesteca porumbul cu castravetii foarte bine storsi de zeama (ca doar nu vrem supa din nou :)), se adauga maioneza (eu am facut dintr-un ou intreg, dar am folosit mai putin de jumatate din maioneza obtinuta) si se amesteca bine. Se adauga si tonul si amesteca usor. Eu l-am adaugat la sfarsit tocmai ca sa nu il amestec prea mult si sa se marunteasca prea tare. Asta fiindca preferam tonul bucati :)

 
Se serveste cu paine proaspata si muuuuulta pofta! :)
 

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu