duminică, 5 mai 2013

Daca n-ar fi tragic, ar fi comic...

Daca ar fi sa ma inspir dintr-o celebra reclama, povestea ar suna asa: cutite profesionale - 290 RON, masa de Pasti - 278 RON, interventie chirurgicala plus medicamente - 250 RON, linistea pe care ti-o ofera un medic profi intr-o sala de urgenta, in timp ce iti repara rana provocata de unul dintre cutite - priceless :)

Cam asa ne-am petrecut noi Pastele anul acesta :) Iepurasul a fost darnic si ne-a adus exact ce ne-am dorit. Mie o pereche de sandale super cute, lui Radu cutite profesionale. Bineinteles ca sandalele m-au frecat de la prima purtare si m-au cadorisit cu una basica usturatoare. Dar ma asteptam, o patesc la fiecare incaltare noua. Totusi, mi s-a parut unfair. Pana acum cateva ore, cand Radu a incercat sa taie friptura. Tava nu era pusa bine pe aragaz, a alunecat, a incercat sa o prinda, in mana dreapta avea unul dintre cutite... restul e poveste.


In prima instanta nu mi-am dat seama exact ce s-a intamplat, dar cand am vazut cum tasneste sangele, m-am panicat total. Nu e de gluma. Plaga nu e mare, dar clar e adanca. Cred ca a fost de bine ca m-am panicat, ca Radu cand m-a vazut asa, si-a dat seama ca trebuie sa se mobilizeze el. Si-a pus o compresa si a tinut apasat, pana am ajuns la un spitalul din apropierea casei. De ortopedie, dar ne-am gandit ca ne pot totusi ajuta. Si ne-am gandit bine. Am dat peste un super medic. Stiu, in Romania ajungi sa te bucuri de o stare care este normala in orice alt loc din lumea asta, dar asta e... Am ales sa mergem la un spital privat, dubland costul cutitelor :). Dar sa te ajute medicul sa iti tragi cipicii peste incaltari, chiar nu am mai vazut pana acum. Si nu l-a cusut, ci i-a pus niste strip-uri (un fel de scotch), ca sa evite o suferinta suplimentara si inutila. Si a glumit. Si i-a dat starea aia de liniste, de care ai nevoie cand esti freaked out :) 

Acum ca ne-am linistit, putem sa radem si sa glumim. Sa fi fost doar o coincidenta faptul ca s-a intamplat in sfanta zi de Pasti? Sa fie din cauza ca n-am tinut postul sau ca n-am fost la Inviere? Sincer, dupa ce medicul a spus ca a fost norocos si ca a ratat la milimetru artera si cativa nervi, care clar l-ar fi dus la operatie, zic ca inca se mai infaptuiesc minuni :)  Doamne-ajuta!

8 comentarii:

  1. Ioooii, bine ca n-a fost mai rau si c-a trecut :-(
    Si mie mi-a murit astazi catelul, asa incat nu-mi mai trebuie nimic :-( sunt prea trista :-(

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare tare rau, Alina. nici nu stiu ce sa iti zic. cuvintele sunt de prisos. dar iti doresc sa treci peste cat mai usor posibil, daca se poate spune asa...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare tare rau,dragilor. Metoda mea de aparare,atunci cand mi se intampla un rau, e chestia cu legea echilibrului. Mi s-a intamplat un nu stiu ce,tocmai ca sa nu mi se intample ceva mult mai nu stiu ce:). Va imbratisam cu mare,mare drag si va trimitem gandul nostru bun:)!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumim mult :) ai dreptate cand zici de teoria echilibrului. cam asa e. si chiar putea fi mai rau. oricum, sper sa si invatam ceva din aceasta intamplare. va pupam :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne ajuta,chiar!Ati fosti norocosi!Si bine ca era si spitalul aproape si ca medicul a fost asa de de treaba.Sa mai exista si oameni de genul asta!:)
    Fii atenta,o sa postez reteta painii integrale:)Pentru tine;)

    RăspundețiȘtergere
  6. De abia astept, Claudia. Am o punga de faina integrala (cred ca de secara) si tot caut reteta perfecta si nu stiu pe care sa o aleg. Si cum painea ta integrala arata tare bine, m-am gandit sa o incerc si eu :) Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ioi prin ce ati trecut, bine ca nu a fost mai rau.
    Sa fiti sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc, a trecut :) numai bine si voua!

    RăspundețiȘtergere