duminică, 20 noiembrie 2011

Barbati la cratita :)

Astazi a fost intr-adevar o zi perfecta! Mai ales ca nu a trebuit sa gatesc eu :)) Am avut parte de un pranz special, dar mai ales delicios. Chicken Ballottine... adica pui dezosat, umplut cu legume. Garnitura a fost un piure de cartofi. Si sa nu mai zic ce nebunie de supa a iesit din oasele ramase de la pui :)

Multumesc pt masa, draga Radu! :)


Puiul a fost dezosat utilizand tehnica lui Jaques Pepin. Este ceva mai usor decat pare, dar iti trebuie muuuuulta rabdare si ceva indemanare... Eu una sigur nu as fi avut suficient din nici una din aceste calitati :)



Lui Radu al meu ii place foarte mult asa gateasca, dar o face destul de rar. Plus de asta, se pare ca il atrag provocarile :) Nu degeaba a primit un sort pe care scrie "Godfather of Gulas" :))) Asadar, am profitat de ocazie, l-am urmatit cu atentie si i-am facut cateva poze:










Si ca bonus, am primit... Chicken Lollipops :)



Of, iar mi se face foame :))

2 comentarii:

  1. Cat de norocoasa esti ca ai in casa un "bucatar" asa priceput si aratos. Chiar daca gateste el rar, priveste cum te rasfata....ca pe o printesa!

    RăspundețiȘtergere