marți, 24 septembrie 2013

Giveaway de toamna

Pentru ca am ajuns la 777 de prieteni pe FB vreau sa va multumesc si printr-un giveaway care sper sa fie pe placul vostru. Din Joaca pune la bataie trei perechi de cercei tomnatici, fiecare pereche venind insotita si de o surpriza dulce, nu spun care :). Tot ce trebuie sa faceti este sa imi spuneti intr-un comment la aceasta postare care este perechea voastra preferata si pe care v-ati dori sa o purtati. Fara alte reguli suplimentare, dar m-ar bucura daca ati da si share postarii. Totul pana pe 30 septembrie, mai pe seara. Vor fi, deci, trei castigatoare, care vor fi alese prin random.org si vor fi anuntate pe data de 1 octombrie. Succes!


5 comentarii:

  1. Perechea mea preferata e cea din dreapta, cu cercelusii verzi cu mov. Sunt foarte cute :-x :-* multumim pentru concurs :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Si imi cer scuze c-am lasat aici comment, nu stiu daca se pune, insa nu am facebook :-(

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari draguta mea!Cerceii cu verde mint si lila sunt preferatii mei :D
    Mult succes la toate fetele.Eu doar am comentat la pozica dar sa nu imi iei comentariul in considerare pentru ca nu particip dar nu mi se incarca disqus :(
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere