duminică, 2 iunie 2013

Provocare

Inca nu sunt sigura cat de mult imi plac provocarile. As spune ca imi plac, dar uneori parca ma inham la mai mult decat pot duce, si atunci le urasc. Stiu, nehotarata mai sunt, cam ca orice femeie :) Dar cand vad rezultatul acestora, bucuria lucrului dus cu bine pana la capat face ca tot efortul depus sa para o nimica toata.

Cand M mi-a spus ca are nevoie de un cadou, un pandantiv sau un colier, n-am stat prea mult pe ganduri. Ne-am hotarat de comun acord sa fie un colier masiv. O cunosc pe doamna careia ii era destinat, ii cunosteam aproximativ gusturile, asa ca nu mi-a fost prea greu sa il concep. Si totusi... Pandantivul si accesorile metalice le aveam, mai aveam nevoie doar de restul materialelor. Initial am vrut sfere de onix si coral, dupa care m-am gandit sa combin onixul cu un pandantiv din crisopraz, dar nu mai mergea si cu coral, trebuia altceva, si nu gaseam acel altceva nicaieri. In ultimul moment am dat peste aceste minunate sfere de obsdidian si mi-am zis ca sunt exact ce am eu nevoie. Merg perfect cu nuantele de gri din pandantivul de agata. Onixul era parca prea dur. In final am avut noroc sa gasesc toate materialele la acelasi furnizor. Ca acesta e marele meu of. Nu gasesc mai niciodata tot ce vreau intr-un sigur loc. De cele mai multe ori trebuie sa dau ocolul la o gramada de magazine online, fiecare cu politica sa, cu termenul sau de livrare si tot asa... Asadar,  timpul destul de scurt si perindarea continua de idei in capul meu, m-au cam dus la limita. Am terminat colierul in ultima zi avuta la dispozitie, destul de tarziu...

Mie imi place ce a iesit si sper sa fie si pe placul sarbatoritei. Caci de la M am primit deja feedback si inca unul foarte magulitor :) Multumesc pentru aprecieri si incredere!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu