luni, 11 martie 2013

Apolodor

De cate ori sunt trista, nimic nu functioneaza mai bine decat seria Apolodor a Adei Milea. Rar mi s-a intamplat sa o ascultat cap coada si sa nu rada si sufletul in mine dupa :) Mi se pare o adevarata terapie! O mostra de optimism absolut. Si cum astazi am fost la Carturesti sa cumpar CD-ul pentru un pusti drag mie, am luat si cele doua carti cu Apolodor ale lui Gellu Naum pentru nepotelele mele. Nu ar trebui sa fie vreun copil care sa nu se bucure de aventurile pinguinului Apolodor. 

Si de o ora tot ascult si reascult... Si nu ma mai satur :)

"La circ pe ghiata unui racitor
Traia un pinguin din Labrador
La la la la
Cum se numea?
Apolodor
Si ce facea?
Canta la cor
Ce facea?
Cinta la cor
Cinta la cor
Cinta la cor
La la la la la la la
Canta la cor
La la la la la la la
Canta la cor

Deci nu era nici scamator,
Nici acrobat, nici dansator
Facea si el ce-i mai usor:
Canta la cor.

Dar intr-o zi Apolodor
A spus asa: Mi-e dor, mi-e dor

Refren

Mi-e dor, mi-e dor
De fratii mei din Labrador
Mi-e dor, mi-e dor
De fratii mei din Labrador

Cand l-a vazut pisoiul Tit
Plangand cu hohot si sughit
I-a zis nu plange te implor
Dar el plangea: mi-e dor, mi-e dor

Refren

Camila Suzi cea mai trista
Ofta cu fata in batista
Dor, mi-e dor de fratii mei din Labrador
Ea ii fusese ca o mama
Il invatase prima gama
Dar el plangea: mi-e dor,mi-e dor
De fratii mei din Labrador

Refren

Sï a plecat Apolodor"

Si mie mi-e dor, dor de multe...

Seria Apolodor este si pe You Tube, dar merita sa luati CD-ul, plus ca nici nu este scump, 25 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu